tisdag 30 mars 2010

Dagen

Nu har jag precis varit i intervju med en radiostation (Sveriges radio Uppland) som ville höra om tävlingen. De hade försökt ringa ca 5 gånger när jag gjorde prov på morgonen, och även smsat. På lunchen ringde jag tillbaka, och fick då veta att de ville ha en direktsänd (!) intervju med mig på kvällen. Var både roligt och läskigt, haha.
Idag var även en artikel med om oss i den andra tidningen som finns här i Gävle, den jag blev intervjuad av igår.

Idag hade vi en rest-/fördjupningsdag i skolan (man skulle göra de saker man låg efter med) vilket innebar att jag slutade kl 1. Det enda jag gjorde under de 4 timmarna i skolan var att förbereda inför samhällskunskapsprovet, göra provet och äta lunch. En inte alltför ansträngande dag alltså :) Känns som att provet gick hyfsat bra med
Nu är det bara två prov å tre dagar kvar tills det är lov. Ska bli så härligt!

Jag hade ju skrivit att det nog skulle bli lite träning idag, men njae. Har en slutkörd valp bredvid mig (han verkar ha haft riktigt kul idag hos daghusse (farfar)), och en inte alltför pigg Chippen (han har nog fått agera lekkamrat till galna Sudden :p). Jag har dessutom ett inte alltför roligt prov imorgon som jag behöver plugga till.

<3

1 kommentar:

  1. Roligt att du blev intervjuad!
    Hoppas det gått bra på dina prov nu eller går bra! :) Själv har man lov nu, har studiedag imorgon och ledig fredag. Är inte ni lediga fredag för du sa 3 dagar? aja..
    ..Hoppas allt är bra med dina söta shelties :) Ha det bra!

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck :-)