måndag 29 mars 2010

Mycket nu

Ja, det var en hektisk helg det här. Förutom tävling fre-lör (blev inte en endaste sekunds sömn, 40 timmar utan sömn satte sina spår på söndagen) så har helgen innehållit både intervju och fotografering aven tidning som uppmärksammade att vi hade vunnit :) När jag hämtade tidningen imorse upptäckte jag till min förvåning att vi faktiskt var på en stor bild på förstasidan i tidningen. Detta betydde att alla klasskompisar o lärare såklart visste om vinsten, så hittills har dagen ägnats till att besvara gratulationer och undringar. Kl 12 var det dags för första nationella provet, engelska speaking. Gick väl sådär, råkade säga ett svenskt ord ;s Direkt efter provet ringde en annan tidning och ville ha intervju med mig.

Ikväll ska jag till faster och gratta henne på 50-årsdagen och sen blir det till att plugga hela kvällen, har två prov imorgon.

Hundarna har kommit lite i skymundan den här helgen, men allt besök av fotografen och lagmedlemmar fick ändå Sudden att bli tröttare än han någonsin varit. Pappa lyckades inte få upp honom ur hans koja i vardagsrummet när de skulle gå och lägga sig, och han tog sovmorgon så länge han kunde på morgonen ;)

Kommer nog kunna träna och filma vovvarna lite på tisdag, börjar äntligen "lugna ner sig" (fyra prov den här veckan kanske inte är så lugnt, men känns ändå som att det är lite bättre än de andra veckorna)  lite med prov. Kanske för att det är PÅSKLOV nästa vecka, härligt! På lovet ska jag försöka återuppta den dagliga bloggningen

Om ni vill läsa om tävlingen/oss, så Klicka här (Länk till tidningens artikel om oss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett tassavtryck :-)