måndag 5 april 2010

Sudden-bus + Hemsida


Idag åkte jag och föräldrarna ut till köpcentrum och handlade, kvar hemma var brorsan med hundarna. När vi kom hem några timmar senare möttes vi av min broder som var överlycklig över att vi var hemma igen. Varför? Jo, Sudden har varit lite dålig i magen till och från en liten tid (han stoppar i sig allt han hittar), och han visade detta idag genom att först skita jättemycket löst bajs i hela skinnsoffan, och sen lite senare även på golvet i ett annat rum. Min bror (som inte har något vidare intresse i hundar) har alltså inte haft en alltför kul dag. Inte nog med det så hann Chippen spy 3 ggr (sen mat) när vi var borta.
Tycker nästan lite synd om min bror som var snäll och passade vovvarna några timmar.

Sudden har motvilligt fått stoppa i sig potatis nu (det enda han inte gillar här i världen verkar vara potatis), så förhoppningsvis blir hans mage bra snart.

Till lite gladare saker: Hemsidan jag skrivit i flera månader är på väg, är verkligen på väg nu! På onsdag (imorgon ska vi neråt landet under dagen - inget internet), lägger jag upp hemsideadressen här, så får ni ge respons. Den är ju bara i första uppbyggningsstadiet än så länge, men då kan ni få hjälpa till lite genom att ge lite förslag på hur den ska vara uppbyggd.

8 kommentarer:

  1. Hoppas dina vovvar blir bättre, ett tag var Elsa kraslig i magen men det blev bättre!

    Åh så spännande med er hemsida! :D Kommer såklart in och kolla på onsdag och går in där :)

    Sv: Tack! Ja det är kul att få ett omdöme och prova på med utställning, har du ställt ut Chippen något? :) Det kommer nog gå bra för dina sheltie, de har en mycket fin sobel teckning tycker jag!
    Jag fyller år imorgon alltså tisdag 6 april =)

    SvaraRadera
  2. Söta Sudden!

    Och vad spännande med en ny hemsida!

    SvaraRadera
  3. Stackaren, hoppas han blir bättre snart <3

    Jättefina bilder i inlägget under förresten :)

    Tack så jättemycket för kommentarena snälla du :)
    Glad jag blir för dina fina ord :D

    Kul att du kommit igång mer med bloggandet, ska försöka göra det jag med, fast det går ju i och för sig inte om våran dator ska hålla på och krångla, sitter just nu vid min brors dator men den kommer nog inte vara kvar här så länge till eftersom han tar med den hem imorgon tror jag. Men men, får se hur det blir helt enkelt. :)

    Hihi, ja Millie fick allt extra god mat idag, lite frolic och sånt smaskigt plus lite annat smått och gott ;)

    Kram :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas han blir bra i magen snart stackarn!
    Vad spännande med en ny hemsida!:D
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ska bli kul att se hemsidan! =)

    Tack för alla tips, jag provar det mesta. ;) Ja filmen var ju från vårt bästa lopp, haha =)

    SvaraRadera
  6. Vi har faktiskt ganska mycket snö =S Men det är verkligen på väg bort! Härligt! :) Och ja, jag är medlem på vovve.net
    Så söta vovvar du har! :) Bäst att kika in här snart igen då, så man får se hemsidan! :)

    SvaraRadera
  7. Ser fram emot att se hemsidan :)

    SvaraRadera
  8. Det var härligt :) Hoppas att magen har blivit bättre? Kul med ny hemsida.

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck :-)