söndag 4 april 2010

Några bilder

















8 kommentarer:

  1. Hittade ingen gästbok så jag skriver här. :)
    Vi hade också problem med noll intresse för apporten i början. Fick honom inte att ta den överhuvudtaget. Men jag laddade den som tusan, den var typ det finaste jag hade ;) och så lekte vi med den ganska mycket. Inget fokus på det som senare skulle bli ett färdigt moment alltså. Det funkade bra efter ett litet tag! Lycka till att få upp intresset för apporten, kunde jag lyckas är jag säker på att du också gör det! :)

    SvaraRadera
  2. Dom fick ta sig ett bad i en ren bäck innan vi gick in så det löste sig utan dusch :) Jätte fin sida här med!

    SvaraRadera
  3. Mysiga bilder, gillar bilden på bägge i solen! Jättefina hundar!

    SvaraRadera
  4. SV: Jättefina bilder! :) Jaa, 3D är så hemskt mycket bättre än "vanligt". Har ju sett filmer i 3D innan på bio, bland annat Alice i underlandet. Så det är inget nytt i sig, men jag har stora förväntningar på just den här filmen! :)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Hittade hit via Axa och Mejas sida allti kul att läsa om andra shelti och hur ni tränar era hundar i lydnad. man får så många bra tips önskar er all lycka och framgång med träning och tävling. Hit kommer vi att återkomma om det är ok

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Vilka fina bilder på dina härliga vovvar! Ni ser ut att ha bra mycket mer snö än vi, här är bara enstaka små grusfyllda högar kvar! Men visst är det skönt nu med ljusa kvällar - blir så mycket lättare att ge sig ut och träna!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck :-)