lördag 13 mars 2010

Till klubben

Förlåt för dålig uppdatering (och att jag varken svarat på era kommentarer eller kikat in i era bloggar). Jag har varit sjuk heela veckan, så inte haft någon ork till något. Nu börjar jag bli bättre i alla fall, vilket firades med en tur till klubben (lördagsträning).
Glad valp
Mycket glad valp ;)
Kontakt är lyckan till framgång
Paus i bilen
Chippens tur
Fin vovve
Hittade en rolig kompis
Efteråt var det bad som gällde!
Torkar sig förtvivlat
Nästan torr

Sudden var som vanligt otroligt duktig, hade fin kontakt även fast det var mycket hundar som var överallt runt oss, valp som lekte osv. Brydde sig 99% av tiden bara om mig (eller ja, maten i min ficka, haha).

4 kommentarer:

  1. Roligt med en dag på klubben! :)

    Elsa har också blivit duschad idag till att hon ska ställas ut nästa helg, pälsen blir så himla mjuk efteråt! Precis så som Sudden torkar sig på den näst sista bilden, brukar Elsa också torka sig, hehe, otroligt busiga blir de!

    Ha en fortsatt bra helg! =)

    SvaraRadera
  2. rebecca bara så du vet så är det ibland problem att komma in på just din blogg man får ett felmeddelande där det står att den inte är tillgänglig, vet inte vad det beror på men ville nämna det i a f.

    SvaraRadera
  3. ...och dom blir ju så snygga när man badar dom! ;P

    SvaraRadera
  4. Men SÅ söt liten nytvättade Sudd!

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck :-)