onsdag 3 december 2008

Filosofera och busa på ängen...


Måste börja med att berätta att, förutom att brorsan fyller år (17, wooho), så har vi fått en till kusin, Clara. Hon föddes 0.45 :) Så nu får de slåss om födelsedagen :P


Idag började jag senare så Chippen fick vara hemma. Och sista lektionen visade sig vara inställd, så idag fick vi verkligen ta igen den tid som vi missat igår :P

Vi gick ut på våran älskade äng och lekte först jaga ett tag, sen satt jag bara där så Chippen fick springa runt, lycklig hund. Då och då kom han och puffade på mig för att vi skulle busa, satte sig och filosoferade med mig, eller kom med sin älskade boll så att jag kunde kasta den. Vi bara myste och lekte 1 timme.
Härlig dag :)
Sen firade vi brorsan och åt gott, stackars Chippen, han får bara snällt ligga och titta på medan vi äter :P

Grattis Mattias (farbror) och Maria till Clara, ska bli kul att träffa henne. Undra hur många småkusiner man har nu egentligen...

BILD: från den 12 juni (tror jag), Chippen och hans syskon. Chippen är längst bak, sötisen...

1 kommentar:

  1. Chippen har kommit till en riktigt härlig familj :D
    Ett stort GRATTIS Markus till 17 år.

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck :-)