fredag 9 april 2010

Ännu nyare hemsida

Det verkar dröja ett tag tills jag får en hemsida precis som jag vill ha den, Min snälla bror kämpar på med den jag visade er, och försöker följa mina önskningar om hur den ska se ut bäst han kan. Men det är inte lätt för honom att följa mina önskningar om hur den ska se ut, när inte ens jag själv har riktig koll på det. Men vi kämpar vidare, och någon gång i framtiden, förhoppningsvis snart, så kommer den börja användas. Men tills dess så har jag faktiskt börjat knåpa ihop en egen cybersite hemsida (http://sheltiehornan.cybersite.nu/)

Den är ju långt ifrån färdig, men ska nog inte ta lång tid innan den åtminstone kan ta över den här bloggens plats.
Vad tycker ni om den? Har inte bestämt hur färgerna och så vidare ska vara, men den är någonting i alla fall. Anledningen till att det bara är andra hundar på sidan just nu är att det är de bilderna som jag har på datorn. Så alla de bilderna och rubrikerna kommer ju ändras sen ;)

2 kommentarer:

  1. Ja, det är skit kul att vi har kommit igång, det har varit en otroligt låååång vinter, med för mycket snö!, och det har märkts på hundarna med... :)

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck :-)