onsdag 24 mars 2010

Ledsen för dålig uppdatering


Ja, ni som har följt min blogg ett tag har väl vant er vid det här laget vid att det i perioder är dålig uppdatering, men vill ändå skriva ett litet förlåt. Jag har för mycket i skolan efter att ha varit sjuk en vecka för att ha tid och ork att blogga något. Ska bättra mig så fort allt lugnat ner sig.
Har fem prov (hade sex, men ena gjorde jag igår), en stor uppsats som ska in imorgon, två bokredovisningar (muntliga) varav den ena är på engelska och den andra på svenska, en nyhetsrapport (muntligt) på engelska samt engelska nationella muntliga, allt detta sammanlagt den här veckan och nästa. Så ni kanske förstår att jag inte har jättemycket tid över till att blogga :)

Kommer inte ihåg allt som hänt sen sist, men bland annat så har vi varit på hundklubben igen, där Sudden fick springa lös tillsammans med schäfervalpen som det står om längre ner. De hade jättekul.Vi har även övat lite till på klossträning (inget filmat), Sudden har blivit riktigt duktig nu, och Chippen är så gott som helt färdiglärd med ingångar. Med honom ska jag börja "snurra" runt så att han följer efter mig helt utan att tappa position.
Som sagt, bloggar mer så snart allt lugnat ner sig i skolan. Då ska jag även ta och svara på era kommentarer, och kika in i era bloggar, som jag saknar att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett tassavtryck :-)